logo dla firmy

przez | 1 czerwca 2021

Dużo firm przesyła życzenia świąteczne swoim klientom w kopertach z logo i danymi firmy. Jest to ciekawy sposób zapewniania klienta, iż firma nadal o nim myśli i że o niego się troszczy. Wysyłanie życzeń na urodziny czy z okazji świąt jest mile widziane przez większość klientów, których adresy posiadamy w bazie danych, aczkolwiek dobrze jest, jeżeli nie są to życzenia nagryzmolone na zwykłej kartce i wysłane w zwyczajnej, niepozornej białej kopercie. Życzenie powinny być napisane na papierze firmowym, ponieważ papier firmowy jest opatrzony logo firmy, a także wygląda o wiele bardziej fachowo i elegancko, kiedy ta kartka jest zapisana pismem drukowanym. Niewiele firm stać na kupno kartek okolicznościowych i przesyłanie ich do stałych klientów, ale choćby życzenia na papierze firmowym są dobrym sposobem, żeby upewnić klienta, że dla firmy wciąż jest istotny. Tak samo koperty muszą być ozdobione logo firmy lub także pieczątką z jej nazwą i adresem, aby klient od razu mógł rozpoznać kto wysłał do niego taki list. Można również zainwestować w wizytówki nie jedynie dla szefa firmy, lecz też dla osób pracujących przy obsłudze klienta, żeby klient dostając wizytówkę miał na niej numer telefonu lub adres e-mail prosto do osoby, która zajmuje się jego sprawami w tej jednostce. Przez to klient w razie potrzeby od razu dodzwoni się do odpowiedniej osoby i nie będzie musiał poświęcać czasu na szukanie informacji lub przybycie osobiście do biura, żeby zapytać choćby o datę realizacji zlecenia. Każda drukarnia z pewnością zrobi zlecenie na kilkaset wizytówek czy wydruk kopert z logo danej firmy. Ceny takich materiałów mogą się wahać w zależności od jakości papieru lub wymaganych elementów dekoracyjnych na papierze, ale z pewnością nie jest to duży wydatek, który mógłby zrujnować firmę.